خرید ست لباس پسرانه

خرید ست لباس پسرانه

والدین آینده اغلب به این فکر می کنند که نوزادشان در ماه های اول زندگی به چه نوع لباسی نیاز دارد و چه پارچه هایی برای انتخاب بهتر است. لباس نوزادی باید برای حرکت راحت و برای پوست خوشایند باشد. علاوه بر این، نباید حاوی مواد خطرناک باشد؛ زیرا پوست نازک کودک بسیار حساس است و بلافاصله به تأثیرات خارجی واکنش نشان می دهد. این مطلب شما را در خرید ست لباس پسرانه راهنمایی می کند.

بهترین جنس پارچه ها برای خرید ست لباس پسرانه

در خرید ست لباس پسرانه کودکانه و جوان اسپرت توجه به جنس پارچه مهم ترین کاری است که باید بکنید. در ادامه ما برخی از اجناس مناسب را معرفی می کنیم که می توانند پارچه مناسبی برای لباس کودک باشند.

بیشتر ببینید: لباس خانگی پسرانه

بهترین جنس پارچه ها برای خرید ست لباس پسرانه

پارچه هایی با الیاف طبیعی

پارچه های ساخته شده از الیاف طبیعی برای لباس های پسرانه بچگانه مناسب ترین هستند. آنها الاستیک، نرم و راحت بوده و در عین حال مراقبت از آنها آسان هستند. الیاف پشم یا ابریشم طبیعی کودک شما را گرم نگه می دارد. برای پسر هایی که پوست‌های حساس یا آلرژیک دارند، پنبه مناسب‌تر است.

پارچه های پشمی

پشم نیز یک فیبر طبیعی ضد باکتری و تنفسی است که می تواند به سرعت عرق و رطوبت را جذب کرده و آن را از بین ببرد. علاوه بر این، پشم از تنظیم حرارت طبیعی بدن پشتیبانی می کند، کودک را در دمای پایین گرم کرده و در دمای بالا خنک می کند. مراقبت از لباس جنس پشم بَچهِ‌گانه بسیار آسان است؛ اما باید در شستشوی آن دقت کنید.

پارچه های ترکیبی پشم و ابریشم

نقطه ضعف این ماده، درشتی نسبی الیاف است. برای کودکانی که پوست بسیار حساسی دارند، تیشرت و لباس های پشمی که مستقیماً با بدن تماس دارند مناسب نیست. از این رو پارچه ترکیبی پشم و ابریشم در تولید پوشاک کودکان بسیار محبوب است.

این پارچه بسیار الاستیک و سازگار با پوست است که رطوبت زیادی را جذب می کند و همچنین به حفظ دمای بدن کمک می کند.  حتی اگر نوزاد عرق کند، پارچه به بدن نمی چسبد و هیچ چین و چروکی وجود ندارد؛ بنابراین اگر دستورالعمل های تمیز کردن و شستشو آن را رعایت کنید، مراقبت از این جنس لباس بسیار آسان است.

پارچه های نخی

پارچه های نخی برای پوشاک بچه ِگانه محبوب ترین هستند؛ زیرا جنس پنبه قابل تنفس است و رطوبت را از پوست دور می کند. پنبه همچنین برای کودکانی که پوست حساس دارند بسیار مناسب است.

برخلاف پشم، پنبه خاصیت ضد حساسیت دارد و پارچه کشسان و خوشایندی برای پوست است. علاوه بر این، می توان آن را در آب بسیار داغ شست و حتی برای از بین بردن باکتری ها آن را جوشاند. پنبه ارگانیک بهترین ماده برای لباس کودکان است و باید در خرید لباس کودک پسرانه این نکته را مدنظر قرار دهید.

پارچه های نخی لباس کودک

قیمت ست لباس پسرانه

قیمت ها برای خرید ست لباس پسرانه متفاوت هستند؛ به طوری که ست های نوزادی با انواع دیگر که مناسب کودکان نوپا هستند متفاوت است. این تفاوت در قیمت ها برای لبآس مردانه و پسرانه بیشتر به دلیل جنس پارچه، برند، رنگ، سایز و مدل هایی است که در این نوع لباس ها می بینیم. برای اطلاع از قیمت ها، چک کردن اطلاعات هر نوع لباس در سایت های آنلاین روش خوبی است.

خرید اینترنتی ست لباس پسرانه از کودک من و تو

فروشگاه اینترنتی کودک من و تو مجموعه ای متنوع از مدل های ست لباس پسرانه دوخته شده از پارچه های ضد حساسیت و ایمن را برای کودکان ارائه می دهد. شما می توانید لباس زیر و روپوش برای تمام فصول را از مواد بادوام با قابلیت نگهداری آسان به کودک من و تو سفارش دهید. همچنین سایت را بررسی اطلاعات و قیمت هر مدل لباس دخترانه و پسرانه بررسی کنید. مدل های محبوب مردانه مجلسی، اسپرت و خانگی سه تیکه با تنوع رنگ بالا موجود هستند.

سؤالات متداول

  1. ست لباس پسرانه زمستانی برای کودکان باید چه ویژگی داشته باشد؟

این لباس ها باید چند لایه با عایق پشمی و دارای کلاه و شنل باشند.

  1. چه سایز جوراب شلواری برای کودکان نوپا مناسب است؟

سایز ۱۳ و ۱۴

  1. بهترین جنس پارچه برای ست پسرآنه اسپرت کدام است؟

پارچه های نخی و پنبه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *